برگزاری آیین گرامیداشت شهادت آیت الله نمر در بیجار
آیین گرامیداشت شهادت آیت الله نمر و اعلام انزجاز از آل سعود با حضور روحانیون، بازاریان، شخصیت های سیاسی، دانشگاهیان و طلاب حوزه های علمیه بیجار در حسینیه این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، معاون تهذیب حوزه علمیه حضرت امام صادق(ع) بیجار در این آیین گفت: گرامیداشت شهادت مردان راه خدا، به معنی عهد و پیمان بستن با خون برای ادامه راه آنان است.

حجت الاسلام علم الهدی به تشریح جنایت چند نفره حاکم سرزمین عربستان نسبت به همه مسلمانان پرداخت و حاکمان سعودی را خود فروختگانی دانست که چوب حراج به هستی همه مسلمانان زده اند و جامعه مسلمین اکنون این ذلت بوجود آمده را باید با خون پاک علما و روحانیون گهربار پاک کنند.

وی به جنایت بی سابقه آل سعود در منا برای حجاج سراسر دنیا نیز اشاره کرد و با تاکید براحساس مسوولیت همه مسلمانان و پرهیز از تفرقه افزود: این خون همانند خون مقدس همه شهدای دیگر خروشان تر از هر زمانی دیگر به جوش خواهد آمد و بنیان همه ستمکاران را نابود خواهد کرد.

حجت الاسلام علم الهدی گفت: بی خردی آل سعود، همه مسلمانان جهان را به واکنش وا داشته است و مسلمین با وحدت آگاهانه خود، اکنون در غم و انده از دست دادن این عزیز هستند.

وی اضافه کرد: شهادت آیت الله نمر جنگ با خدا و شعائراسلامی است و امیداریم بزودی شاهد نزول عذاب الهی نسبت به این جنایتکاران باشیم.

حجت الاسلام علم الهدی تاریخ را درس عبرتی خوب برای جنایتکاران دانست و افزود؛ مطمئن هستیم همانند صدام و افراد مشابه خداوند متعال به دست رزمندگان اسلام به حضور منحوس آل سعود پایان خواهد داد.

آیین گرامیداشت آیت الله نمربا تلاوت قرآن کریم و محکومیت جنایت آل سعود با سردادن شعارهای محکومیت و اعلام انزجار مردم به پایان رسید.

شیخ نمر یکی از برجسته ترین زندانیان سیاسی عربستان است که در تاریخ 23 مهر 1393 به اتهام انتقاد از حکومت عربستان به اعدام محکوم شد.

موضوعات: احادیث درمورد تکبر  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...