** چند جمله ی خلاصه از کتاب ((زبده التالیف )) دربارهی حضرت زینب سلام الله علیها **

1.امام زمان ارواحنا فداه فرمودند: هر گاه واسطه ی آبرومندی خواستید حضرت زینب علیه السلام را به در گاه ایزد متعال واسطه قرار دهید تاناراحتی شما برطرف شود.

2.یکی از خوبان گفت :من در نجف اشرف از (آیه الله العظمی سید ابوالحسن اصفهانی ) مرجع شیعیان خواهش کردم که برای رفع گرفتاری ها دستوری بدهند سید فرمودند : در زمان گرفتار شدید خدای متعال را به عظمت حضرت زینب علیه السلام سوگند دهید تاانشا الله ایزد متعال برطرف نماید .

3. یکی از بزرگان در سرداب سامرا چهل روز برای حاجتی متوسل به حضرت حجت عجل الله فرجه می گردد در شب چهلم آن بزرگوار را در خواب می بیند که حضرت فرمودند : ((فلانی سه مرتبه خداوند را به درد های دل عمه ام زینب سوگند بده )) چون بیدار شد به دستور حضرت عمل گرد فورا حاجتش روا شد .

4.مرحوم حجت السلام ((سید علی نقی فیض السلام )) که از علمای معروف است می فرماید :بیش از 12سال پیش به درد دل گرفتار شدم ومعالجه ی اطبا سودی نبخشید برای استشفا با خانواده به کربلای معلا مشرف شدیمدر آنجا هم سخت مبتلا گشتم روزی دوستی از زائرین نجف اشرف من وگروهی را به منزلش دعوت کرد با اینکه رنجور بودم رفتم در بین گفتوگو ها ی گوناگون یکی از علما که در مجلس بود فرمود : پدرم می گفت :هر گاه خواسته وحاجتی داری خدای متعال را سه بار به نام علیها مخدره حضرت زینب کبری علیه سلام بخوان بی شک خداوند خواسته ات را روا می گرداند منم چنین کردم وخداوند درخواست مرا اجابت فرمود .

((( ان شاءالله )))

موضوعات: چند جمله ی خلاصه از کتاب ((زبده التالیف )) دربارهی حضرت زینب سلام الله علیها **  لینک ثابت