کلمات قصار امام خمینی (بسيج)

بسيج لشكر مخلص خداست. بسيج ميقات پابرهنگان و معراج انديشه پاك اسلامى است كه تربيت‏يافتگان آن، نام و نشان در گمنامى و بى‏نشانى گرفته‏اند. بسيج‏شجره طيبه و درخت تناور و پرثمرى است كه شكوفه‏هاى آن بوى بهار وصل و طراوت يقين و حديث عشق مى‏دهد. بسيج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهيدان گمنامى است كه پيروانش بر گلدسته‏هاى رفيع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‏اند.

من دست‏يكايك شما پيشگامان رهايى را مى‏بوسم ؛ و مى‏دانم كه اگر مسئولين نظام اسلامى از شما غافل شوند به آتش دوزخ الهى خواهند سوخت. حقيقتا اگر بخواهيم مصداق كاملى از ايثار و خلوص و فداكارى، و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهيم، چه كسى سزاوارتر از بسيج و بسيجيان خواهند بود تشكيل بسيج در نظام جمهورى اسلامى ايران، يقينا از بركات و الطاف جليه خداوند تعالى بود كه بر ملت عزيز و انقلاب اسلامى ايران ارزانى شد.

من اميدوارم كه اين بسيج عمومى اسلامى، الگو براى تمام مستضعفين جهان و ملتهاى مسلمان عالم باشد ؛و قرن پانزدهم قرن شكستن بتهاى بزرگ، و جايگزينى‏اسلام و توحيد به جاى شرك و زندقه، و عدل و داد به جاى ستمگرى و بيدادگرى،وقرن انسانهاى متعهد به جاى آدمخواران بى‏فرهنگ باشد.

موضوعات: کلمات قصار امام خمینی (بسيج)  لینک ثابت