کلمات قصار امام خمینی (نفاق و منافقين)

 

منافقها هستند كه بدتر از كفارند . در اسلام از منافقين بيشتر تكذيب شده است ؛ و منافق اوضح مصاديق كفر است . آن قدرى كه اسلام تكيه كرده است بر اين كه منافقين را از بين ببرد يااصلاحشان كند ، براى كفار اين طور نيست .

انسان مى‏داند با آدم كافر چه بكند ،اما با منافقين نمى‏داند چه كند . در سوره منافقين ذكر مى‏فرمايد كيفيت منافقين را ، كه اينها پيش تواظهار ديانت مى‏كنند ، اظهار اسلام مى‏كنند ، لكن دروغ مى‏گويند ، اينها مسلم‏نيستند ، اينها منافق هستند . آنچه ما امروز مبتلاى به آن هستيم، و آن دسته منافقينى كه اظهار اسلام مى‏كنندو كمر اسلام را مى‏خواهند بشكنند، كار مسلمانها با اينها مشكل است ، حل مساله‏اينها بسيار مشكل است .

عيب بزرگ شما و هوادارانتان آن است كه نه از اسلام و قدرت معنوى آن ، ونه از ملت مسلمان و انگيزه فداكارى او ، اطلاعى داريد . با آن كه سراى منافقين در دامن آمريكا و فرانسه مشغول عياشى و خوشگذارنى‏هستند ، مع‏الاسف عده‏اى نوجوان را با حيله و تزوير گول زده و قدرت تفكر رااز آنان سلب نموده‏اند . آنهايى كه اظهار اسلام مى‏كنند و بيمارستان را آتش مى‏زنند و مجروحها را سر مى‏برند ، اينها را بشناسيد، اينها مسلم نيستند ، اينها منافق هستند .

ننگتان باد اى تفاله‏هاى شيطان ! و عارتان باد اى خودفروختگان بين‏المللى !كه در سوراخها خزيده و در مقابل ملتى كه در برابر ابرقدرتها برخاسته است ،به خرابكاريهاى جاهلانه پرداخته‏ايد . گمان ندارم شما بتوانيد گروه و يا دسته‏اى را بيابيد كه جنايات و سفلگى‏شان ،به ابعاد اين گروهك منافقين باشد .

موضوعات:  کلمات قصار امام خمینی (نفاق و منافقين)  لینک ثابت