فرشته
 
 


شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31



جستجو


موضوع

نحوه نمایش نتایج:


اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج




 



انقلاب اسلامى
اين انقلاب، بهترين انقلابها و بزرگترين انقلاب بوده است از حيث محتوا. انقلاب اسلامى بزرگ ما، قبل از آن كه انقلاب سياسى و اجتماعى باشد يك انقلاب معنوى روحانى است. بدانيد اين مطلب را كه تا كنون انقلابى به خوبى انقلاب ايران نبوده است. انقلاب مردم ما انقلابى است متكى به خود مردم، پس مردم بايد از پيامدهاى انقلابشان گله نداشته باشند. ايران حفظ انقلاب را با افراد مؤمن كرد، و الآن هم به دست افراد مؤمن اين انقلاب پيش مى‏رود. دشمنان ما بايد بدانند كه هيچ انقلابى در جهان، همانند انقلاب اسلامى ما با ضايعه‏اى كم و ره‏آوردى عظيم همراه نبوده است، و اين نيست جز به بركت اسلام.

قيام شما جوانهاى ايران، قيام شما ملت ايران كه قيام الهى بود، نهضت الهى بود، قرآن را زنده كرد، اسلام را زنده كرد. با فداكارى از انقلاب اسلامى پاسدارى كنيم، و براى ادامه اين مكتب عزيز كه [موجب‏] رهايى مستضعفان جهان و سركوبى مستكبران است، از هواهاى نفسانيه كه ميراث شيطان است بر حذر باشيم. تا امروز شما هيچ انقلابى را پيدا نخواهيد كرد كه مثل انقلاب ايران پر ثمر و كم ضايعه [باشد] . انقلاب مثل يك طفلى مى‏ماند كه بايد تربيت كرد و بزرگش كرد، پرستاى مى‏خواهد. ملت ما بايد مصمم باشد به اين كه آن چيزى را كه به دست آورده است از دست ندهد. نهضت مقدس اسلامى ما، عمر چپاولگريها و ديكتاتوريها را در ايران به سرآورده است. قربانى شدن و قربانى دادن در راه انقلاب و پيروزى آن اجتناب ناپذير است، بويژه انقلابى كه براى خداست و براى دين او، براى نجات مستضعفان است.

آنهايى كه به عكس جلوه مى‏دهند اين نهضت اسلامى ايران را، شما در مقابل آنها بايستيد و حق خودتان را به آن طورى كه هست ترويج كنيد، تا ـ انشاء الله ـ حق در همه بلاد اسلام پياده بشود، و باطل خودبخود از همه ممالك اسلام، بلكه ـ انشاء الله ـ از همه ممالك دنيا از بين برود و ذاهق بشود. در اين نهضت پيش برويد و ابدا به خودتان هيچ يأس راه ندهيد، كه يأس از جنود شيطان است . بايد سعى شود تا «از راه رسيده‏ها» و «دين به دنيا فروشان» ، چهره كفرزدايى و فقرستيزى روشن انقلاب ما را خدشه‏دار نكنند. شما يك انقلابى كرديد و يك سدى را شكستيد كه در دنيا نظيرش كم، يا نبوده است.

مى‏خواهيم انقلابمان را صادر كنيم، نمى‏خواهيم با شمشير باشد، بلكه مى‏خواهيم با تبليغ باشد. مردم ايران ثابت كرده‏اند كه تحمل گرسنگى و تشنگى را دارند، ولى تحمل شكست انقلاب و ضربه به اصول آن را هرگز نخواهند داشت. مسئولين صاحبان اصلى انقلاب را با بهانه‏هاى بى‏اساس پس نزنند، تا به جاى آنان كسانى را كه وارثان رژيم گذشته، و وابستگان فكرى به آنان هستند جايگزين كنند. قربانى براى انقلاب بزرگ، نشانه يك پيروزى و نزديك شدن به هدف است. من به سهم خودم هيچ نگرانى ندارم راجع به انقلاب، انقلاب راه خودش را پيدا كرده و پيش مى‏رود، و بستگى به وجود هيچ كس هم ندارد.

من در ميان شما باشم و يا نباشم، به همه شما وصيت و سفارش مى‏كنم كه نگذاريد انقلاب به دست ناهلان و نامحرمان بيفتد. تا آمريكا نرود و تا دست اين ابرقدرتها از روى مملكت ما برداشته نشود، ما نهضتمان بر قرار است و فريادمان هم بر قرار است و كارهايمان را هم انجام مى‏دهيم، و ـ انشاء الله ـ موفق خواهيم شد.

ما در مقابل امريكا يك عبد ذليل بوديم، ولى ايران اين ذلت را شكست و عزت پيدا كرد. آن تحولى كه در ملت پيدا شد كه از حال خوف برگشت به حال قدرت، از حال ضعف برگشت به حال قدرت، اين تحول، تحول الهى بود. يك دست الهى بود پشت سر اين ملت. ملت ما براى شكم قيام نكرده بود، ملت ما براى اين امور منحط قيام نكرده بود. فرق هست مابين اين نهضت و نهضتهاى ديگر، از اين جهت كه نهضت ملى است و اسلامى. نهضت مقدس ايران نهضت اسلامى است، و از اين جهت بديهى است كه همه مسلمين جهان تحت تأثير آن قرار گيرند.

موضوعات: روز سه شنبه مختص به امام سجاد *امام باقر*امام صادق, کلمات قصار امام خمینی(ره) (انقلاب اسلامى)  لینک ثابت
[دوشنبه 1395-01-30] [ 10:25:00 ب.ظ ]




موضوعات: روز سه شنبه مختص به امام سجاد *امام باقر*امام صادق  لینک ثابت
[سه شنبه 1395-01-17] [ 04:34:00 ب.ظ ]